
Gabinet drWidget jako najlepsza forma dotarcia z przekazem marketingowym do lekarzy
Chcesz, aby informacja o Twoim leku trafiła bezpośrednio do lekarzy, a przy tym stanowiła integralny element narzędzia pracy, z którego oni korzystają? Reklama w Gabinecie drWidget będzie w tej sytuacji idealnym wyborem.
Gabinet drWidget to program do kompleksowego prowadzenia placówek medycznych, zarówno indywidualnych gabinetów, jak i większych przychodni. Korzysta z niego już 13 tys. lekarzy, a użytkowników systematycznie przybywa. Gabinet jest w pełni dostosowany do wymogów pracy placówki medycznej, spełnia m.in. wszystkie wymogi ustawy o Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, umożliwia rozliczanie z NFZ i wystawianie recept. Usprawnia więc pracę lekarza na każdym etapie, a przy tym jest bezpłatny. To wszystko przyczynia się do jego rosnącej popularności w środowisku medycznym. 
 
 Lekarze cenią Gabinet drWidget jako narzędzie pracy, a w opiniach na jego temat podkreślają, że jest bardzo przyjazny w obsłudze i intuicyjny. Równie pozytywnie postrzegane są przez lekarzy reklamy zamieszczane w Gabinecie. Stanowią jego integralną część, nie są więc dominujące, nie rozpraszają ani nie przeszkadzają w codziennej pracy. 
 
 Program daje zróżnicowane możliwości nieagresywnej promocji leku. Przedstawiamy najlepsze i najskuteczniejsze kanały dotarcia do lekarzy za pomocą Gabinetu. 
 
 Moduł Recepta
 W trakcie jej wystawiania, lekarz po wpisaniu w wyszukiwarkę pierwszych liter nazwy leku widzi wyświetlane na ekranie podpowiedzi rekomendowanego leku w danej terapii. Wybór tej formy reklamy oznacza, że na pierwszym miejscu w podpowiedziach lekarz zobaczy Twój lek. 
 
 Moduł Rozpoznanie
 Tu reklama dostosowana jest do kodu ICD-10. W grupie leków przypisanych do danego kodu system w pierwszej kolejności wyświetla Twój produkt, jako ten rekomendowany w danej jednostce chorobowej i przypisany do danej jednostki. 
 
 Moduł Zalecenia
 W przypadku tego modułu system wyświetla reklamowany lek jako pierwszy adekwatnie do wcześniejszych zaleceń dla pacjenta. Moduł jest sprzężony z modułem Recepta. 
 
 Moduł Szczepienia
 Gdy lekarz kwalifikuje pacjenta na szczepienie, wypełnia rubrykę „Rodzaj szczepienia” (np. przeciw grypie, HPV), a następnie rubrykę „Zalecana szczepionka”, w której ordynuje konkretny preparat. System jako pierwszą na liście wskaże mu Twoją szczepionkę jako rekomendowaną. 
 
 Moduł Badanie
 System wyświetla podpowiedzi sugerowanych leków odpowiednio do: przebytych przez pacjenta chorób oraz zgłaszanych już dolegliwości lub ze względu na fenotyp pacjenta, czyli płeć albo wiek pacjenta. 
 
 Reklama bannerowa 
 Jest wyświetlana na dwa sposoby: 
 - lekarzom wybranych specjalizacji ( reklama kontekstowa),
 - lekarzom przy pacjentach w wybranej grupie wiekowej bądź dla danej płci lub ze względu na przebyte choroby (ICD-10). 
 
 Banner „Nowości” - powitanie w systemie
 Lekarz po zalogowaniu do programu widzi na ekranie informację o nowościach w programie. Banner „Nowości” może być wykorzystany jako nośnik reklamy. 
 
 Reklama bannerowa przy logowaniu
 W ten sposób są reklamowane produkty OTC oraz suplementy diety. Reklama wyświetlana jest przy oknie do logowania. 
 
 Asystent dr Widget
 Asystent jest wirtualnym doradcą lekarzy, korzystających z Gabinetu. Przekazuje informacje o nowościach w programie, wskazówki na temat obsługi, ciekawostki z rynku służby zdrowia. Jest to też narzędzie edukacyjno-informacyjne, za pomocą którego możliwa jest reklama Twojego leku. 
 
 Decyzja, którą z powyższych opcji wybrać, zależy w dużym stopniu od tego, z jakiego powodu chcesz poinformować lekarzy o leku. Czy to nowy produkt na rynku? Może zmienił się stopień jego refundacji, został dodany lub usunięty z listy refundacyjnej? W każdej z tych kampanii promocyjnych potrzebny będzie inny przekaz reklamowy, o innym stopniu nasilenia. Zapraszamy do kontaktu - przedstawimy wszystkie możliwości przeprowadzenia kampanii za pomocą Gabinetu drWidget. Doradzimy, który z wariantów będzie najskuteczniejszy. 
 Klient w momencie podpisania umowy otrzymuje od nas pełne statystyki, a co miesiąc - raporty dotyczące preskrypcji i prowadzonych działań reklamowych. Statystycznie preskrypcja promowanych leków wzrasta o około 30-40 % w skali miesiąca.





